Infopact breidt Partnernetwerk uit met AMR ICT

Tuesday 4 April 2017

Infopact, specialist op het gebied van IP-communicatie voor de zakelijke markt, is een samenwerking gestart met ICT-dienstverlener AMR ICT. Die zorgt ervoor dat AMR ICT zijn dienstverlening kan verbreden met IP-communicatiediensten van Infopact. Infopact heeft op zijn beurt een sterke, technische partij toegevoegd aan zijn groeiende partnernetwerk.

AMR ICT gaat diensten van Infopact whitelabel aanbieden onder zijn eigen merknaam. Momenteel gaat het nog vooral om het leveren van internettoegang en virtual private networks (VPN), maar in de toekomst willen beide partijen ook samen telefoniediensten gaan aanbieden zoals Voice over IP en SIP-trunks. Door de samenwerking kan AMR ICT zijn klanten een betere propositie bieden. Het bedrijf is hiermee een one-stop-shop geworden voor alle vraagstukken op het gebied van cloud-, telecom- en infrastructuurdiensten.

Infopact samenwerking Partner AMR ICT

Groeiambities
We zijn erg enthousiast om een sterke partner als AMR ICT te mogen verwelkomen binnen ons partnernetwerk,” vertelt Herman Tanis, directeur bij Infopact. “AMR ICT heeft een goede naam in de markt en een uitstekende staat van dienst. De samenwerking heeft inmiddels al de eerste vruchten afgeworpen. Recent hebben we internet-access geleverd voor de ruim 250 vestigingen van een nieuwe klant van AMR ICT. We verwachten dat we met hun hulp nog sneller onze gezamenlijke groeiambities kunnen realiseren.”

Partnership
Zowel Infopact als AMR ICT zijn familiebedrijven van ongeveer gelijke grootte. Volgens Raymond Amkreutz, directeur en oprichter van AMR ICT, heeft dat zeker meegespeeld bij de totstandkoming van de samenwerking: “Wij willen graag snel en persoonlijk contact met de partijen waar we mee samenwerken. Dat mis je nog weleens bij grote organisaties. Bij Infopact was er direct een klik. Het is een familiebedrijf met een vergelijkbare ontstaansgeschiedenis en eenzelfde mentaliteit. Wij vinden het belangrijk om samen te werken met een partner die hetzelfde doel nastreeft: klanten ontzorgen op een prettige, betrouwbare manier,” aldus Amkreutz.