Infopact lanceert Hospitality TV
dinsdag, 6 juni 2017 - 12:11pm

Eerste volledig geïntegreerde en gebruiksvriendelijke oplossing voor de zakelijke markt: speelt in op trend van interactief tv-kijken

Infopact breidt partnernetwerk uit met AMR ICT
dinsdag, 4 april 2017 - 11:47am

Infopact, specialist op het gebied van IP-communicatie voor de zakelijke markt, is een samenwerking gestart met ICT-dienstverlener AMR ICT. Die zorgt ervoor dat AMR ICT zijn dienstverlening kan verbreden met IP-communicatiediensten van Infopact. Infopact heeft op zijn beurt een sterke, technische partij toegevoegd aan zijn groeiende partnernetwerk.

Even voorstellen: onze nieuwe portal Infopact Prime!
dinsdag, 15 november 2016 - 9:18am

Het is bijna zover: op dinsdag 22 november wordt onze portal Infopact Prime gelanceerd! Als Partner regelt u hier alles voor uw klanten, op het gebied van Infopact dienstverlening. Op 6 december gaat de portal live voor klanten, zodat ook zij voortaan alles online kunnen regelen.

 

79% Nederlanders deelt klachten over telefonische bereikbaarheid van bedrijven
dinsdag, 31 mei 2016 - 10:30am

Nederlanders houden van klagen wordt vaak gezegd. Dit bevestigt ook onafhankelijk onderzoek over de telefonische bereikbaarheid van bedrijven onder 1044 consumenten. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van Infopact, leverancier van IP-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt. 79 procent van de Nederlanders blijkt klachten over de telefonische bereikbaarheid van bedrijven te delen met hun omgeving. Zelfs wanneer het uitsluitend om het ongevraagd delen van ervaringen gaat, blijkt dat negatieve ervaringen (32%) bijna twee keer zoveel gedeeld worden als positieve ervaringen (17%).

Nederlanders hekelen lange wachttijden aan de telefoon
donderdag, 19 mei 2016 - 10:14am

Optimale telefonische bereikbaarheid is essentieel voor Nederlandse bedrijven, maar alleen het opnemen van de telefoon is onvoldoende. Ruim 28 procent van bellend Nederland hekelt namelijk lange wachttijden bij organisaties. Dit is de grootste ergernis van Nederlanders als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Op de tweede plaats staat het niet snel genoeg opnemen van de telefoon (19%). Dit blijkt uit onafhankelijk onderzoek uitgevoerd in opdracht van Infopact, leverancier van IP-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, onder 1.044 consumenten.

Kwart Nederlanders geeft telefonische bereikbaarheid organisaties onvoldoende
woensdag, 4 mei 2016 - 8:58am

Ruim 25 procent van de Nederlanders beoordeelt de telefonische bereikbaarheid van organisaties met een vijf of lager. Dit blijkt uit recent onafhankelijk onderzoek in opdracht van Infopact, leverancier van IP-communicatiediensten voor de zakelijke markt, onder 1044 consumenten. Daarnaast geeft 13 procent van de Nederlanders aan niet uit te wijken naar andere middelen wanneer een organisatie telefonisch onbereikbaar is. Hierdoor lopen bedrijven het risico dat klanten overstappen naar de concurrent. 

52% consumenten belt concurrent bij telefonische onbereikbaarheid
woensdag, 20 april 2016 - 11:00am

Telefonische onbereikbaarheid kost organisaties veel klanten. Dit blijkt uit onafhankelijk onderzoek uitgevoerd in opdracht van Infopact, leverancier van IP-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, onder 1044 consumenten. Het onderzoek laat zien dat 52 procent van de potentiële klanten overstapt naar de concurrent wanneer er sprake is van telefonische onbereikbaarheid in urgente situaties. Dat betekent dat organisaties meer dan de helft van het aantal prospects - en dus potentiële inkomsten - mislopen. 

Onderzoek: Bereikbaarheid in het MKB
woensdag, 20 april 2016 - 8:31am

Wat wordt er in 2016 verwacht van de telefonische bereikbaarheid van het MKB? Waar liggen de kansen voor ICT-resellers en ondernemers? En wat zijn nou écht de gevolgen van onbereikbaarheid? Download hier het rapport!

Stichting Proo toekomstklaar dankzij optimale internetverbinding
dinsdag, 1 maart 2016 - 10:43am

Infopact, leverancier van zakelijke IP-communicatieoplossingen, heeft met behulp van partner Mama-Telecom diverse internetverbindingen aangelegd bij Stichting Proo, bestuursvoorzitter van 25 basisscholen. Met de aanleg is een maximale bandbreedte gerealiseerd voor alle locaties van Stichting Proo. Dat is uitzonderlijk aangezien de basisscholen zich voornamelijk op het platteland en in kleine dorpskernen bevinden waar internetverbindingen meestal niet van hoge kwaliteit zijn.

Hét grootste telecomevent van Nederland
donderdag, 5 november 2015 - 4:25pm

Op donderdag 12 november is het zover: de Telecom Time 2015 vindt plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Ontdek de nieuwste trends, hoor alles over de laatste ontwikkelingen en ervaar nieuwe producten en diensten. Telecom Time belooft ook dit jaar hét ontmoetingspunt voor telecomprofessionals te worden. Meld u aan en beleef een inspirerende dag met 3.000 vakgenoten.

Wij nodigen u van harte uit op de Infopact stand, waar u onze medewerkers kunt ontmoeten, alles te weten komt over maximale bereikbaarheid in het MKB én kunt netwerken met vakgenoten.

Registreer u hier gratis en mis het niet!