Infopact lanceert Hospitality TV
dinsdag, 6 juni 2017 - 12:11pm

Eerste volledig geïntegreerde en gebruiksvriendelijke oplossing voor de zakelijke markt; speelt in op trend van interactief tv-kijken

Infopact breidt partnernetwerk uit met AMR ICT
dinsdag, 4 april 2017 - 11:47am

Infopact, specialist op het gebied van IP-communicatie voor de zakelijke markt, is een samenwerking gestart met ICT-dienstverlener AMR ICT. Die zorgt ervoor dat AMR ICT zijn dienstverlening kan verbreden met IP-communicatiediensten van Infopact. Infopact heeft op zijn beurt een sterke, technische partij toegevoegd aan zijn groeiende partnernetwerk.

Infopact Prime is nu live voor al onze Partners én klanten!
dinsdag, 22 november 2016 - 2:43pm

Maak vandaag nog kennis met onze nieuwe portal. Wilt u online orderstatussen bekijken, doorschakelingen aanmaken en facturen inzien? Log dan in op ons portal en ontdek alle mogelijkheden!

Direct naar de portal

 

 

Even voorstellen: onze nieuwe portal Infopact Prime!
dinsdag, 15 november 2016 - 9:18am

Het is bijna zover: op dinsdag 22 november zullen we onze portal Infopact Prime lanceren! Met Prime zal Infopact de komende tijd een portal neerzetten waarin onze partners alles voor hun klanten kunnen regelen met betrekking tot Infopact producten en diensten. Daarnaast zal de portal op 6 december live gaan voor onze klanten, zodat ook klanten alles online kunnen regelen!

Integratie huidige portals en meer!

Infopact Prime is een integratie van alle huidige portals, waardoor zaken gemakkelijk via één platform geregeld kunnen worden. Daarnaast biedt de portal extra functionaliteiten. Zo kunt u als partner voortaan:

79% Nederlanders deelt klachten over telefonische bereikbaarheid van bedrijven
dinsdag, 31 mei 2016 - 10:30am

Nederlanders houden van klagen wordt vaak gezegd. Dit bevestigt ook onafhankelijk onderzoek over de telefonische bereikbaarheid van bedrijven onder 1044 consumenten. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van Infopact, leverancier van IP-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt. 79 procent van de Nederlanders blijkt klachten over de telefonische bereikbaarheid van bedrijven te delen met hun omgeving. Zelfs wanneer het uitsluitend om het ongevraagd delen van ervaringen gaat, blijkt dat negatieve ervaringen (32%) bijna twee keer zoveel gedeeld worden als positieve ervaringen (17%).

Nederlanders hekelen lange wachttijden aan de telefoon
donderdag, 19 mei 2016 - 10:14am

Optimale telefonische bereikbaarheid is essentieel voor Nederlandse bedrijven, maar alleen het opnemen van de telefoon is onvoldoende. Ruim 28 procent van bellend Nederland hekelt namelijk lange wachttijden bij organisaties. Dit is de grootste ergernis van Nederlanders als het gaat om telefonische bereikbaarheid. Op de tweede plaats staat het niet snel genoeg opnemen van de telefoon (19%). Dit blijkt uit onafhankelijk onderzoek uitgevoerd in opdracht van Infopact, leverancier van IP-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, onder 1.044 consumenten.

Kwart Nederlanders geeft telefonische bereikbaarheid organisaties onvoldoende
woensdag, 4 mei 2016 - 8:58am

Ruim 25 procent van de Nederlanders beoordeelt de telefonische bereikbaarheid van organisaties met een vijf of lager. Dit blijkt uit recent onafhankelijk onderzoek in opdracht van Infopact, leverancier van IP-communicatiediensten voor de zakelijke markt, onder 1044 consumenten. Daarnaast geeft 13 procent van de Nederlanders aan niet uit te wijken naar andere middelen wanneer een organisatie telefonisch onbereikbaar is. Hierdoor lopen bedrijven het risico dat klanten overstappen naar de concurrent. 

52% consumenten belt concurrent bij telefonische onbereikbaarheid
woensdag, 20 april 2016 - 11:00am

Telefonische onbereikbaarheid kost organisaties veel klanten. Dit blijkt uit onafhankelijk onderzoek uitgevoerd in opdracht van Infopact, leverancier van IP-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, onder 1044 consumenten. Het onderzoek laat zien dat 52 procent van de potentiële klanten overstapt naar de concurrent wanneer er sprake is van telefonische onbereikbaarheid in urgente situaties. Dat betekent dat organisaties meer dan de helft van het aantal prospects - en dus potentiële inkomsten - mislopen. 

Onderzoek: Bereikbaarheid in het MKB
woensdag, 20 april 2016 - 8:31am

Wat wordt er in 2016 verwacht van de telefonische bereikbaarheid van het MKB? Waar liggen de kansen voor ICT-resellers en ondernemers? En wat zijn nou écht de gevolgen van onbereikbaarheid? Download hier het rapport!

Stichting Proo toekomstklaar dankzij optimale internetverbinding
dinsdag, 1 maart 2016 - 10:43am

Infopact, leverancier van zakelijke IP-communicatieoplossingen, heeft met behulp van partner Mama-Telecom diverse internetverbindingen aangelegd bij Stichting Proo, bestuursvoorzitter van 25 basisscholen. Met de aanleg is een maximale bandbreedte gerealiseerd voor alle locaties van Stichting Proo. Dat is uitzonderlijk aangezien de basisscholen zich voornamelijk op het platteland en in kleine dorpskernen bevinden waar internetverbindingen meestal niet van hoge kwaliteit zijn.